RSS

21 Şubat 2012 Salı

“Gaziantep Yöresel Lezzetler Sepeti” Çekilişi Son 3 Gün!

Bu haftasonu çok güzel bir gezi gerçekleştirdik.. İki günlük Gaziantep gezimiz, havanın çok soğuk olmasından dolayı biraz zorlansak da yinede çok güzel geçti.. Gezinin ayrıntılarını bir sonraki yazımda anlatacağım ama önce fazla zaman kaybetmeden size hediyelerimi sunmak istiyorum :)
Gaziantep’te gezerken ve alışveriş yaparken “neden bu lezzetlerle küçük bir sepet hazırlayıp, izleyicilerimden birine vermiyorum” dedim ve ardından hazırladığım bu hediyeye isim bile buldum; Gaziantep Yöresel Lezzetler Sepeti :)
Birde aklıma, daha önce Yeşim ablanın sayfasında gördüğüm ve sadece Gaziantep Bakırcılar Çarşısında bulunan Silikon Kerebiç kalıpları geldi. Onları da araştırıp buldum.. Hem kendime hemde sepetime eklemek için aldım. Yeşim ablanın o kalıplarla neler yaptığını görmek için Buraya tık tık
Peki sepetimizin içinde neler var?
  • Farklı modellerde Silikon kerebiç kalıplar
  • Kabak, Patlıcan ve Biber kurusu (Dolmalık)
  • Menengiç Kahvesi
  • Zahter (Dağ kekiği) Çayı
  • Antep fıstıklı Pestilden Ev Muskası
  • Gaziantep’in En Meşhur Tatlıcısı İmam Çağdaş’tan Baklava
  • ve o güne kadar aklıma ne gelirse ekleyeceğim bir sepet olacak :) 
Hazırlamış olduğum “Gaziantep Yöresel Lezzetler Sepeti” ni kazanmak için yapmanız gerekenler;
  1. Bu yazının altına yorum yazmak,
  2. Facebook ve blog sayfamda izleyici olmak,
  3. Facebookta ve/veya varsa bloğunuzda çekilişi duyurmak..
Bloğunuz/facebook sayfanız yoksada çekilişe katılabilirsiniz, isminizi yazmayıda unutmayın…
“Yemek Aşkı” Facebook Sayfasına üye olmak için; Tık Tık
“Yemek Aşkı” sitesinin Blog sayfasına üye olmak için; Tık Tık
Sepetimiz yiyeceklerden oluştuğu için çekilişe fazla süre veremeyeceğim. 23 Şubat Perşembe akşamı çekilişi sonuçlandırıp, şanslı izleyicime “Gaziantep Yöresel Lezzetler Sepeti” ni cuma günü kargo ile göndereceğim.. 
Herkese Bol Şans :)

Hiç yorum yok: