RSS

22 Mart 2013 Cuma

http://www.ilknurundunyasi.com/2013/03/superceyizcom-ile-3-kisiye-can-canan.html


Superceyiz.com ile 3 kişiye can canan çay kaşığı hediye

Gönderen ibalci32 zaman: Salı, Mart 19, 2013 

Merhaba sevgili blogger arkadaşlarım;
Harika bir site ile tanıştım ve sizleri de tanıştırmak için bu yazıyı hazırladım.
ziynet eşyasından, kozmetiğe, porselen ürünlerden, mutfak aletlerine, ev aletlerinden, beyaz eşyaya kadar birçok ürünü çok ekonomik olarak alabileceğiniz www.superceyiz.com  ile tanışmanızı istiyorum.

İşte sizler için en seçtiğim ürün gruplarının  görselleri;










Türkiye nin her yerine ücretsi kargo imkanıyla alışverişinizi yapabilir ve aşağıdaki kartlarla peşin fiyatına 6 taksit imkanından faydalanabilirsiniz.
haydi size iyi alışverişler...


Firmamızın sizlere bir sürprizi var 3 talihli harika hediyelerin sahibi olacak detaylar için lütfen aşağıya bakınız.





ŞARTLARI YERİNE GETİREN 3 ŞANSLI KİŞİYE NEHİR CAN VE CANAN ÇAY KAŞIĞI SETİ HEDİYE EDİYORUZ

Aşağıdaki linkten hediyenin detaylarına bakabilirsiniz
Önce izleyicim olmanızı rica ediyorum!!!

 Superceyiz.com sitesine  üye olunuz VE en az 1 ürünü linkiyle birlikte facebook profilinizde paylaşınız.
 Superceyiz.com facebook sayfasını beğenip paylaşınız.

Kampanyamızı sosyal ağlarda varsa bloğunuzda paylaşıp duyurunuz.
Paylaşım linklerinizle birlikte yorumunuzu bırakınız.
Son katılım tarihi  31 mart 2013
Katılımlar sadece Türkiye için geçerlidir.
Kargo ücreti değerli firmamıza aittir.
Herkese bol şans diliyorum.

 

Hiç yorum yok: