RSS

31 Ekim 2012 Çarşamba

http://morrmenekse.blogspot.com/2012/10/ilk-hediye-cekilisim.


İlk Hediye Çekilişim :)

Vee sonunda ilk hediye çekilişimi gerçekleştiriyorum.
Hem blogum eylül ayında 1. yaşını doldurdu hemde 150 izleyiciyi geçtiğim için çam sakızı çoban armağanı birşeyler vermek istedim.
 
İşte hediyelerim:)
 
 
İşte bu gördüğünüz ürünleri hediye ediyorum.
Bazıları benimde severek kullandığım ve memnun kaldığım ürünler olduğu için çekilişime koymak istedim.
Aslında bu çekilişte bir adette MUA allık olacaktı ama stokta olmadığı için arkadaşım İngiltere'den gelirken getiremedi inşallah o da bir başka çekilişe kısmet olur.
Ürünleri yakından incelersek.
 
 
 
 
MUA Far Paleti: Dusk til Dawn
MUA Ruj: Shade 5
Avon Spectra Lash Mascara: Black
Oriflame Smooth Definer Göz Kalemi: Grey
Perla Face Towel Yüz Temizleme Bezi
 
 Paketten ufacık, tefecik sürprizler çıkabilir.:)
 
*****
Ürünlerin hiç birisi kullanılmamıştır bu çekiliş için alınmıştır.
Bir tek rujun rengini göstermek için ambalajını açtım.
 
Gelelim bu çekilişe katılmak için gereken koşullara:
 
*Öncelikle blogumun izleyicisi olmalısınız.
*Çekilişi blogunuzda duyurmalısınız ilk başta ki resimle duyurursanız sevinirim ama resim eklemedende duyurabilirsiniz resim zorunlu değil.
*Benim blogum yok diyorsanız o vakit facebook, twitter veya google+ hesabınızda duyurmalısınız.
*Çekilişi nerelerde duyurduysanız linkini/linklerini ve mail adresinizi yorum olarak bırakmalısınız.
*Satış blogum olan Mor Butiğimin izleyicisi olmalısınız.
*Twitter'da da beni takip ederseniz sevinirim.:)
*Bir de blogumda beğendiklerinizi/beğenmediklerinizi yazarsanız ve olmasını istediklerinizi yazarsanız sevinirim(zorunlu değildir.)
*Adsız katılımlar kabul edilmeyecektir.
 
 Kazanan random.org aracılığıyla belirlenecektir.
Çekilişe ne yazık ki sadece Türkiye içi katılım kabul edilecektir.
Çekilişi kazanan kişiden 48 saat içerisinde ses çıkmadığı takdirde yeni bir kazanan belirlenecektir.
 
Vee son olarak çekiliş 3 Aralık 2012 tarihinde saat 00:00'da son bulacaktır neden 3 aralık derseniz çünkü oğluşumun doğum günü ondan ötürü:)
 
Herkese bol şanss:))

Hiç yorum yok: