RSS

31 Ekim 2012 Çarşamba

http://ojesandigi.blogspot.com/2012/10/gel-vatandas-cekilise-gel.html?spref=fb



28 EKIM 2012 PAZAR

GEL VATANDAŞ ÇEKİLİŞE GEL!!!

Merhaba arkadaşlar! Bugünlerde bloglarda bir çekiliş patlamasıdır gidiyor! Ben de biliyorsunuz bana çekilişte çıkan bir çift ayakkabıyı satıp bunun geliriyle ciciler alıp yine sizlere hediyeler göndermek istemiştim. Şimdi o cicileri topladım toparladım sizlere sunuyorum :)) İşte cicilerimiz!







HEDİYELERİ TEK TEK TANIYALIM: 

1) Flormar Wild Collection CW04 FAR---Sadece swatch için 1 kez kullanıldı

2) Flormar Wild Collection CW32 PUDRA---Sadece swatch için 1 kez kullanıldı

3) Flormar Wild Collection CW23 RUJ---Sadece swatch için 1 kez kullanıldı

4) İstediğiniz bir NOB Marka Oje Çıkarıcı Mendil---Koruyucu paketi üzerinde, ilk açan siz olacaksınız, kısaca hiç kullanılmadı

5) Kiss New York Luxury ASANSÖRLÜ SİYAH GÖZ KALEMİ---Sadece swatch için 1 kez kullanıldı

6) Avon Extra Lasting LİKİT EYELİNER KALEMİ --- Sadece swatch için 1 kez kullanıldı

7) Gabrini Summer Edition M114 OJE---Aynısından bende de olduğundan hiç kullanılmadı

8) Gabrini Summer Edition M101 OJE---Aynısından bende de olduğundan hiç kullanılmadı

9) Gabrini Summer Edition M107 OJE---Aynısından bende de olduğundan hiç kullanılmadı

10) Flormar Duo 2X Chrome DC03 OJE---Sadece swatch için 1 kez kullanıldı

11) N.Y Beauty NYP03 OJE---Sadece swatch için 1 kez kullanıldı

12) Perceive 30 ML PARFÜM---Hiç kullanılmadı

13) İ.Envy By Kiss TAKMA KİRPİK---Hiç kullanılmadı (ambalaj dahi açılmadı)

14) İmpress 24'lü TAKMA TIRNAK---Hiç kullanılmadı (ambalaj dahi açılmadı)

15) Elidor Co-Creations Maksimum Hacim SAÇ KÖPÜĞÜ---Hiç kullanılmadı, hatta kapaktaki çıtlama bile olmadı:)

16) Avon Lagoon Clean & Refreshing 500 ML DUŞ JELİ --- Hiç kullanılmadı

17) Lipton 20'li Ballı Limonlu Piramit Poşet Çay ve Lipton Kupa--- Hiç kullanılmadı (ambalaj dahi açılmadı)

18) Seçtiğiniz bir adet Lipsmacker DUDAK KORUYUCU STICK--- Hiç kullanılmadı (ambalaj dahi açılmadı)






















PEKİ TÜM BUNLARA SAHİP OLMAK İÇİN NE YAPACAKSINIZ?

-YALNIZCA İZLEYİCİM OLMANIZ GEREKLİ VE YETERLİ
ADSIZ KATILIMLARI KABUL ETMİYORUM... İZLEYİCİM OLAN HERKES BU ÇEKİLİŞİN BİR PARÇASI KABUL EDİLECEK!

ARTI HAK EDİNMEK İSTEYENLER İÇİN ŞARTLARIMIZ:
FACEBOOKTA TAKİP EDERSENİZ +1
TWİTTERDA TAKİP EDERSENİZ +1
FACEBOOKTA DUYURU YAPARSANIZ +2
TWİTTERDA DUYURU YAPARSANIZ +2 
BLOGUNUZDA DUYURURSANIZ +2

İŞTE BÖYLE CANLARIM ARTIK ÇEKİLİŞİMİZİ BAŞLATABİLİRİZ O ZAMAN... 

SON GÜN 1 ARALIK 2012!
AÇIKLAMA TARİHİ 2 ARALIK 2012!

NOT: LİNK BIRAKMAYAN ARTI HAKLARI KABUL ETMEYECEĞİM! ÜRÜNLER FOTOĞRAFLARDAKİ KULLANIM MİKTARLARI VE AMBALAJLARIYLA GELECEK VE KARGO ÜCRETİ BANA AİT OLACAK. 

HERKESE HAYIRLI UĞURLU OLSUN DİYORUM VE ÇEKİLİŞİMİ BAŞ-LA-TI-YO-RUUUUUUM!

Hiç yorum yok: