RSS

20 Ekim 2012 Cumartesi

Berrinle.blogspot.com/2012/10/ilk-cekilisimcekilise-davetlisiniz.html


İlk çekilişim,çekilişe davetlisiniz

Bu blog benim hayatımdaki güzellik gibi.Bilmiyorum yazarken rahatlıyorum.Çocuklarıma güzel bir hatıra kalıcak annelerinden.Blog maceram oğlumun doğumuyla başladı Ona özel tuttuğum bir blogu var.Kızımında çok sık güncelleyemesemde bir blogu var.Onlardan ayrı bu blogu açtım.Öğretmen ve anne kimliğimle yazmaya başladım.Blogları takip etmeye çalışıyorum.Kendime zaman ayırabildiğim zamanlarda blog okumak büyük keyif veriyor.Farklı karakterler,farklı hayatlar tanımak,bazen aynı duyguları tatmak..Hepsi çok özel benim için.İzleyici sayım 20 olursa çekiliş yapmayı düşünüyordum.Şuan 31olduk bile.Vakti zamanı geldi.Birçok çekilişe katıldım.Pek şanslı değilim bu konuda:(Çekiliş yapma kısmında bulunayım bu sefer.Kitap çekilişlerini pek severim Sizlerinde seveceğini düşündüm.2 kitap seçtim sizler için.1.si Karatay Mutfağı.Kadınların en büyük derdi diyet biliyorsunuz.Bu kitapta Prof.Dr  Canan EFENDİGİL  KARATAY'ın çok güzel fikirleri var.

 2.si Elif ŞAFAK'ın Mahrem adlı kitabı.Aldım ama okumak kısmet olmadı.İnş size kısmet olur.Bir de kırmızı inci kolye vericem yanında.Ne alaka ben de bilmiyorum:))))Kitapların yanına pek bi yakıştı:))

Çekilişlerde çok şey isteniyor.Bazen üşeniyorum aman ne çok şey istiyorlar diyorum içimden..Çoğu çekilişten istekleri yüzünden vazgeçtim.Sizleri uğraştırmak istemem.

Çekilişe katılmak için:

1-Blogumun  face sayfasını beğenmek. (anasayfa da sağ tarafta)
2-Blogumun izleyicisi olmak
3-Blog sayfanızda duyurmak blogunuz yoksa face de linkini paylaşmak gerekmektedir.
 Paylaşım linkleriyle adınızı ve hotmail adresinizi de bu  postun altına yorum olarak yazmanız gerekmektedir.

Çekilişim 20.10.2012 itibariyle başlamış bulunmaktadır.7.11.2012 de bitecektir.Kargo bana aittir.O gün oğlumun doğum günü.7 Kasım akşamı oğlum kurayı çekicek.Resimleyeceğim o minik elleri.Çok şeffaf olucak herşey merak etmeyin.Herkese bol şans diliyorum.Bu arada blogumla ilgili fikirlerinizi de belirtirseniz değerlendirir daha güzele doğru yol almaya çalışırım.

Hiç yorum yok: